Photobucket
Dream High
click on the dropdown menu to navigate through this blog

Tuesday 22 May 2012 ★ 23:45 │ (0) angels
你们相信缘份吗?

让我跟你们讲一个故事好吗?

我去年才认识我的男朋友,

开始的时候我看到他就很讨厌他,

过了一段时间,听人家讲他喜欢上我,

那时,我感觉很恶心,

但是慢慢的我也爱上他了,

可是那时候我还不知道我爱上他了,

我以为只是我心痒而已,

慢慢的,我发觉他跟女生讲话我就会生气,

我问自己,你是不是爱上其生?

我越想越烦,到了10月,我跟他讲其实我爱上你了,

然后结局是我们在一起了,跟他在一起真的很幸福,很开心,

他对我真的很好很好,

重点就在这边,

跟他在一起的时候他突然跟我讲,

老婆,我们小时候是不是有同班过?

当我回想的时候,我发觉真的有!!

我们小时候一年级同班但是他读完一年级就转校了,

我们去年又同班,而且也在一起了,

这些是否是缘份呢?

来来去去几年了,又给我遇到他,

是上帝安排的吗?

如果你们遇到你们喜欢的人,

千万不要让他走,时间是不会等人的,

如果他走了,你就再也追不回了,

所以要珍惜一切你拥有的,

朋友们加油!!你们会找到真正爱你们的人,

我祝你们幸福快乐 :) <3



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
meet the big beauty boss

c I am Bon Bonn and this is my blog, It's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where I can have my freedom to express myself, whenever I wanted to post non-sense shit, type asdfghjkl until I get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just 14 and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I yawn and don't close my mouth even if i'm in a public place.. and I blah blah, I blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !xDD
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Li Min Friend Friend Friend Li Xia Friend Friend Friend Adeline Friend Friend Friend Sing Jin Friend Friend

Facebook Bon bonn
Icons from reviviscent
Resources: sea shells
Tuesday 22 May 2012 ★ 23:45 │ (0) angels
你们相信缘份吗?

让我跟你们讲一个故事好吗?

我去年才认识我的男朋友,

开始的时候我看到他就很讨厌他,

过了一段时间,听人家讲他喜欢上我,

那时,我感觉很恶心,

但是慢慢的我也爱上他了,

可是那时候我还不知道我爱上他了,

我以为只是我心痒而已,

慢慢的,我发觉他跟女生讲话我就会生气,

我问自己,你是不是爱上其生?

我越想越烦,到了10月,我跟他讲其实我爱上你了,

然后结局是我们在一起了,跟他在一起真的很幸福,很开心,

他对我真的很好很好,

重点就在这边,

跟他在一起的时候他突然跟我讲,

老婆,我们小时候是不是有同班过?

当我回想的时候,我发觉真的有!!

我们小时候一年级同班但是他读完一年级就转校了,

我们去年又同班,而且也在一起了,

这些是否是缘份呢?

来来去去几年了,又给我遇到他,

是上帝安排的吗?

如果你们遇到你们喜欢的人,

千万不要让他走,时间是不会等人的,

如果他走了,你就再也追不回了,

所以要珍惜一切你拥有的,

朋友们加油!!你们会找到真正爱你们的人,

我祝你们幸福快乐 :) <3



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST