Photobucket
Dream High
click on the dropdown menu to navigate through this blog

Tuesday 22 May 2012 ★ 01:15 │ (0) angels
做人不是这样的,

为什么你们到现在还不明白我的意思?

做人不要那么自私,

farewell party 的事情老师很想我们三班也就是 1c , 1b 和 TD ,

你们知道老师很想吗?

老师为了你们她还要出去很多次,你们知道很累,而且很麻烦吗?

今天在班外面我问她是不是很想,

她跟我讲她很想只是我们班不要

她跟我讲的时候我看着她眼睛的泪水,

看了很心痛,

我不明白为什么,现在要走的又不是你们,

你们怕什么,换地点而已有什么大不了?

你要在 hotel 玩,下次啦,

每个人出 RM30 就是为了订房间?

一件房前很贵你们懂吗?

我最生气的是你们这样对老师,老师还讲也不能怪你们,你们也帮她准备很多,

她很感动,

我不是生气老师讲不能怪你们,

我是生气为什么么老师对你们酱好,你们都不要迁就她一下?

这次是她要走了,你们要搞清楚,

是她要走了!

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
meet the big beauty boss

c I am Bon Bonn and this is my blog, It's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where I can have my freedom to express myself, whenever I wanted to post non-sense shit, type asdfghjkl until I get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just 14 and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I yawn and don't close my mouth even if i'm in a public place.. and I blah blah, I blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !xDD
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Li Min Friend Friend Friend Li Xia Friend Friend Friend Adeline Friend Friend Friend Sing Jin Friend Friend

Facebook Bon bonn
Icons from reviviscent
Resources: sea shells
Tuesday 22 May 2012 ★ 01:15 │ (0) angels
做人不是这样的,

为什么你们到现在还不明白我的意思?

做人不要那么自私,

farewell party 的事情老师很想我们三班也就是 1c , 1b 和 TD ,

你们知道老师很想吗?

老师为了你们她还要出去很多次,你们知道很累,而且很麻烦吗?

今天在班外面我问她是不是很想,

她跟我讲她很想只是我们班不要

她跟我讲的时候我看着她眼睛的泪水,

看了很心痛,

我不明白为什么,现在要走的又不是你们,

你们怕什么,换地点而已有什么大不了?

你要在 hotel 玩,下次啦,

每个人出 RM30 就是为了订房间?

一件房前很贵你们懂吗?

我最生气的是你们这样对老师,老师还讲也不能怪你们,你们也帮她准备很多,

她很感动,

我不是生气老师讲不能怪你们,

我是生气为什么么老师对你们酱好,你们都不要迁就她一下?

这次是她要走了,你们要搞清楚,

是她要走了!

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST