Photobucket
Dream High
click on the dropdown menu to navigate through this blog

Saturday 26 May 2012 ★ 22:38 │ (0) angels
为什么好人就没有好报?

那天星期五是考试的最后一天,

有一位心很好的老师,

她在我们班跟我们讲了很多东西,

她讲到眼泪都留下来了,

她跟我们讲的时候,心情如何激动你们知道吗?

听到她讲的每句话,听了都替她感到心痛,

她虽然很爱哭,但是哭有罪吗?

我的朋友跟我讲她很讨厌看到在学校哭的女生,

她觉得哭的人都在做 kuan ,

那我问你,你以为我们很想哭给认识的人看 meh ?

你的家庭酱好,你又没有负担,你当然是很少哭,

但是你永远都不知道家庭不好的,负担重的感觉是什么,

我们也很想开开心心但是我们的疤痕在心里是拿不掉的,

永远都拿不掉的,

你明白吗?

至于我刚才讲的那位老师,

她那么大了,为什么还要哭?

是应为她不能家里哭,她还要面对他自己的孩子,

她一定要做一个好榜样,她也不想给她老公看到她这样,

她老公还要工作,她不想让她老公担心所以只好在我们班发泄心情,

这些我都了解可是我很想跟老师讲一句对不起,

我虽然很了解你,我明白但是我帮不到什么,

毕竟我还是一个学生而已,

希望你离校之后会找到你想要做的工 ,

会让你有比较好的生活环境,

老师我们一起加油好吗?我答应你,我会帮你照顾他们,

我们一定会乖的!!不要担心我们哦~ 

老师我爱你!!:') <3






Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
meet the big beauty boss

c I am Bon Bonn and this is my blog, It's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where I can have my freedom to express myself, whenever I wanted to post non-sense shit, type asdfghjkl until I get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just 14 and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I yawn and don't close my mouth even if i'm in a public place.. and I blah blah, I blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !xDD
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Li Min Friend Friend Friend Li Xia Friend Friend Friend Adeline Friend Friend Friend Sing Jin Friend Friend

Facebook Bon bonn
Icons from reviviscent
Resources: sea shells
Saturday 26 May 2012 ★ 22:38 │ (0) angels
为什么好人就没有好报?

那天星期五是考试的最后一天,

有一位心很好的老师,

她在我们班跟我们讲了很多东西,

她讲到眼泪都留下来了,

她跟我们讲的时候,心情如何激动你们知道吗?

听到她讲的每句话,听了都替她感到心痛,

她虽然很爱哭,但是哭有罪吗?

我的朋友跟我讲她很讨厌看到在学校哭的女生,

她觉得哭的人都在做 kuan ,

那我问你,你以为我们很想哭给认识的人看 meh ?

你的家庭酱好,你又没有负担,你当然是很少哭,

但是你永远都不知道家庭不好的,负担重的感觉是什么,

我们也很想开开心心但是我们的疤痕在心里是拿不掉的,

永远都拿不掉的,

你明白吗?

至于我刚才讲的那位老师,

她那么大了,为什么还要哭?

是应为她不能家里哭,她还要面对他自己的孩子,

她一定要做一个好榜样,她也不想给她老公看到她这样,

她老公还要工作,她不想让她老公担心所以只好在我们班发泄心情,

这些我都了解可是我很想跟老师讲一句对不起,

我虽然很了解你,我明白但是我帮不到什么,

毕竟我还是一个学生而已,

希望你离校之后会找到你想要做的工 ,

会让你有比较好的生活环境,

老师我们一起加油好吗?我答应你,我会帮你照顾他们,

我们一定会乖的!!不要担心我们哦~ 

老师我爱你!!:') <3






Photobucket
OLDER POST | NEWER POST