Photobucket
Dream High
click on the dropdown menu to navigate through this blog

Saturday 7 July 2012 ★ 07:38 │ (0) angels
为什么你永远都不知道我想要的是什么?

有时候你不知道的真相你就乱乱骂人,

我是你的家人!!我不是你的出气筒,

有时候我觉得你疼哥哥多过我,

每次哥哥犯错,你叫他9点回,他就12多才回,

我问你的时候你也没有怎样,

我现在只是要看篮球比赛而已,

你吃饱才来带我,酱也不可以吗?

时代不一样了,想法不一样了,

坦白讲,我有时候大哭是应为我很心痛,

我跟你的感情本来就很好可是有时候你就是不了解我想做或想要的事情,

有时候冲动的想要跟你讲我心里藏着的话,

但是我讲不出,应为你是我最疼的家人 :'(

你脾气不好我可以体谅你,你累,我也知道,

但是我呢?我也会累的,我也有脾气不好的时候,

我也希望你能够体谅我,

不能应为我比你小很多很多就没有这样的脾气,

我也是人,人都是一样的,

我的心真的很痛,我没有办法控制我的眼泪,

我希望,我真的希望你会了解我,明白我,懂我多一点 :'( </3

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
meet the big beauty boss

c I am Bon Bonn and this is my blog, It's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where I can have my freedom to express myself, whenever I wanted to post non-sense shit, type asdfghjkl until I get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just 14 and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I yawn and don't close my mouth even if i'm in a public place.. and I blah blah, I blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !xDD
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Li Min Friend Friend Friend Li Xia Friend Friend Friend Adeline Friend Friend Friend Sing Jin Friend Friend

Facebook Bon bonn
Icons from reviviscent
Resources: sea shells
Saturday 7 July 2012 ★ 07:38 │ (0) angels
为什么你永远都不知道我想要的是什么?

有时候你不知道的真相你就乱乱骂人,

我是你的家人!!我不是你的出气筒,

有时候我觉得你疼哥哥多过我,

每次哥哥犯错,你叫他9点回,他就12多才回,

我问你的时候你也没有怎样,

我现在只是要看篮球比赛而已,

你吃饱才来带我,酱也不可以吗?

时代不一样了,想法不一样了,

坦白讲,我有时候大哭是应为我很心痛,

我跟你的感情本来就很好可是有时候你就是不了解我想做或想要的事情,

有时候冲动的想要跟你讲我心里藏着的话,

但是我讲不出,应为你是我最疼的家人 :'(

你脾气不好我可以体谅你,你累,我也知道,

但是我呢?我也会累的,我也有脾气不好的时候,

我也希望你能够体谅我,

不能应为我比你小很多很多就没有这样的脾气,

我也是人,人都是一样的,

我的心真的很痛,我没有办法控制我的眼泪,

我希望,我真的希望你会了解我,明白我,懂我多一点 :'( </3

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST