Photobucket
Dream High
click on the dropdown menu to navigate through this blog

Saturday 10 November 2012 ★ 21:03 │ (0) angels
哈咯,大家最近都好吗?

不知道为什么很想跟大家讲讲话,

我最近不知道为什么,我想了很多东西,

心情不是很好,压力很大,

我叫他放弃我,

他说不要可是我希望他真的放弃我,

叫他放弃我不代表我不爱他,叫他放弃我是应为我真的很爱他,

我觉得他每天这样跟一个心情不好的女生在聊天,一定很寂寞,

但是我真的控制不了自己,我没有办法开心起来,

对不起,这几天让你辛苦了,

我要你放弃我是应为不要你再辛苦下去了,我不开心你还要哄我,就算我心情不好随便骂人,你也让我骂,

对不起!我真的控制不了,

难道你不辛苦吗?为什么不要放弃,如果你愿意的话,我会放你走的 :')

我知道我们很需要对方但是有时候想到你为我做的事情实在太多了,

我没有办法补回给你,你明白吗?

你的一切就这样给我,值得吗?

或许跟你一辈子的不是我呢 .. </3 

谢谢你,我永远都爱你 <3 



Photobucket
OLDER POST |
Pieces Of Me
meet the big beauty boss

c I am Bon Bonn and this is my blog, It's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where I can have my freedom to express myself, whenever I wanted to post non-sense shit, type asdfghjkl until I get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just 14 and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I yawn and don't close my mouth even if i'm in a public place.. and I blah blah, I blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !xDD
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Li Min Friend Friend Friend Li Xia Friend Friend Friend Adeline Friend Friend Friend Sing Jin Friend Friend

Facebook Bon bonn
Icons from reviviscent
Resources: sea shells
Saturday 10 November 2012 ★ 21:03 │ (0) angels
哈咯,大家最近都好吗?

不知道为什么很想跟大家讲讲话,

我最近不知道为什么,我想了很多东西,

心情不是很好,压力很大,

我叫他放弃我,

他说不要可是我希望他真的放弃我,

叫他放弃我不代表我不爱他,叫他放弃我是应为我真的很爱他,

我觉得他每天这样跟一个心情不好的女生在聊天,一定很寂寞,

但是我真的控制不了自己,我没有办法开心起来,

对不起,这几天让你辛苦了,

我要你放弃我是应为不要你再辛苦下去了,我不开心你还要哄我,就算我心情不好随便骂人,你也让我骂,

对不起!我真的控制不了,

难道你不辛苦吗?为什么不要放弃,如果你愿意的话,我会放你走的 :')

我知道我们很需要对方但是有时候想到你为我做的事情实在太多了,

我没有办法补回给你,你明白吗?

你的一切就这样给我,值得吗?

或许跟你一辈子的不是我呢 .. </3 

谢谢你,我永远都爱你 <3 



Photobucket
OLDER POST |